Doprava & Vrácení zboží

Zboží z tohoto obchodu je možné obdržet následujícím způsobem:

  1. Balíček českou poštou podle množství a velikosti objednaného zboží (balík do ruky, balík na poštu, standardní listovní zásilka, doporučená listovní zásilka) - CENA JE VYPOČTENA PŘI OBJEDNÁVCE V KOŠÍKU

Způsoby platby:

  1. Zásilka na dobírku - příplatek za dobírku bude vypočten při objednávce v košíku, kupující zaplatí kupní cenu přepravci při převzetí zásilky

       2. Platba bezhotovostně předem převodem na účet prodávajícího č.: 2601518947/2010

Vrácení zboží v zákonné lhůtě:

  • Zákazník má nárok v zákonné lhůtě do 14 dnů na vrácení zboží dle platných zákonů ČR
  • Pro uplatnění této možnosti prosím využijte v objednávce formuláře pro vrácení zboží
  • Náklady na dopravu při vrácení zboží jdou k tíži vracejícího
  • Poškozené anebo jinak znehodnocené zboží (podle typu zboží) nebude přijato, zákazník bude o tomto informován jakmile to bude možné a toto zboží bude vráceno zákazníkovi; v tomto případě nese náklady na dopravu zákazník

 

REKLAMACE ZBOŽÍ:

  • Reklamace se zasílají na adresu: Lucie Ebertová, Náchodská 2683, 39003, Tábor
  • Do balení je nutné přiložit následující: Náklady na zaslání reklamace k dodavateli nese zákazník
    1. Nákupní doklad (Fakturu a záruční list, pokud byl vystaven)
    2. Popis reklamace
    3. Kontakt na osobu pověřenou vyřizováním reklamce (minimálně telefon a email)
    4. Preferovaný způsob vyřízení reklamace
    5. Adresu pro zaslání vyřízené reklamace zpět
  • Náklady na zaslání reklamace zpět k zákazníkovi nese dodavatel
  • Reklamační lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace na adresu dodavatele